Basından Haberler

ULAŞTIRMA, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım’ın 2016 yılının mayıs ayı içinde ulaşıma açılacağını açıkladığı İzmit Körfez Geçiş Köprüsü’nde tabliyeler birbiri ardına döşeniyor. Şu ana kadar her biri ortalama 300 ton ağırlığında 11 tabliye yerlerine yerleştirilmiş durumda. Böylece köprü üzerinde 275 metrelik bölüm tamamlandı. Şantiyeye gemiyle getirilen 2 tahliyenin yerine montajı ise önümüzdeki günlerde yapılacak.
Ordu Çevre yolu projesi için Ordu Valisi İrfan Balkanlıoğlu “3 bin 312 metre sol tüp, 3 bin 308 metre sağ tüp olmak üzere toplam 6 bin 621 metre uzunluğunda olan Boztepe tünelinde kazı ve destekleme çalışmaları tamamlanmıştır” dedi. Balkanlıoğlu yaptığı açıklamada, Ordu’da kentin içinden geçen Karadeniz Sahil Yolu üzerinde, 12 yaya geçidi ve 16 kavşak
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Enver Yılmaz, Ordu’da trafiğin sık sık tıkanması sonrası Çevre Yolu Projesinin gündeme getirildiğini ifade ederek, 2007 yılında proje çalışmalarına başlanılan 19 kilometrelik Ordu Çevre Yolunun ihalesi 600 milyon liraya yapılarak 2012 yılının temmuz ayında temeli atıldığını hatırlattı. Önümüzdeki yılın ilk 6 ayı içerisinde çalışmaların tamamlanacağını ifade eden Yılmaz, çevre yolunun trafiği
2016 yılında tamamlanması planlanan İzmit Geçişi Köprüsü’nde çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. BİLİM, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık ve Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, İzmit Körfez Geçişi Asma Köprüsü’nün 252 metre yüksekliğindeki kulesine çıkarak incelemelerde bulundu. Kasım ayının ortalarına kadar kabloların döşenmesinin tamamlanacağını ifade eden Işık, şöyle konuştu: “İnşallah önümüzdeki nisan ayından itibaren köprünün üzerinden
Enerji Bir-Sen Genel Başkan Hacı Bayram Tonbul, yaşanan, terör olayları nedeniyle Ilısu Barajı şantiyesindeki çalışmaların durma noktasına geldiğini bildirdi. Tonbul, 4 milyon dönüme yakın araziyi suyla buluşturacak ve bölge halkını refaha kavuşturacak sulama projelerin terör örgütü PKK tarafından engellendiğini ifade etti. Teröristlerin, barajların su tutmaya başlamasının ardından geçiş güzergahlarıyla, kullandıkları mağara ve sığınakların su altında
Gebze – Orhangazi – İzmir otoyol projesinin en önemli bölümü İzmir Körfez Geçiş Köprüsü inşaatında kopan “cat walk” (kedi yolu) yeniden yapıldı. İki yaka arasında 330 bin metre ince kablodan oluşacak ana taşıyıcı kablonun yapımına geçilirken, köprünün ışıklandırılmasıyla İzmit körfezi inci gerdanlığına kavuştu. İstanbul-İzmir arasının 3.5 saatte inmesini sağlayacak dev projenin, yılda 650 milyon dolarlık
AK Parti Yalova Milletvekili Fikri Demirel, Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Projesi kapsamında yapılan ve “Türkiye’nin en uzun tüneli” unvanına sahip Orhangazi Samanlı Tüneli’nin tamamlandığını bildirdi. Demirel, Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyol Projesi kapsamında yapılan Orhangazi-Samanlı Tüneli’nde incelemelerde bulundu, yetkililerden çalışmalar hakkında bilgi aldı. Milletvekili Demirel, yaptığı açıklamada, tünelin Türkiye için büyük bir kazanım olduğunu vurguladı. Demirel, şunları kaydetti: “Orhangazi Samanlı
Uluslararası inşaat sektörü dergisi ENR’ın (Engineering News Record) müteahhitlerin bir önceki yılda ülkeleri dışındaki faaliyetlerinden elde ettikleri gelirleri esas alarak yayınladığı ‘Dünyanın En Büyük 250 Uluslararası Müteahhidi’ listesinde 2013 verilerine göre 42 olan Türk müteahhitlik firması sayısı, 2014 yılı verilerine göre 2015 yılında 43’e yükseldi. Bu sayı ile Türkiye, 65 firma ile listede birinci sırada
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, yapımı devam eden İzmit Körfez Geçişi Asma Köprüsü’nde incelemelerde bulundu. Köprü ayağının bulunduğu Dilovası’nda Otoyol A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Nebil Öztürk’ten bilgi alan Işık, köprünün kuleleri arasındaki kopan ‘kedi yolu’ halatlarının Japonya’dan getirilenlerle yenilenmesi çalışmalarının 15 Ağustos’ta bitirileceğini söyledi. Köprünün ana kablolarını bağlayan tramvay bendin yapımının da 1
TÜRKİYE’nin en önemli altyapı projelerinden Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyol Projesi’nde dün önemli bir aşama daha kat edildi. İstanbul-İzmir yolculuğunu 3.5 saate indirecek en önemli geçiş noktası konumundaki İzmit Körfezi Geçiş Köprüsü’nde projenin en ağır parçası olan 2 bin 600 tonluk tabliye dün törenle yerine yerleştirildi. İzmit Körfez Geçişi Asma Köprüsü’nün güney ayağını otoyola bağlayan Hersek Burnu’ndaki Güney
ÜST