Basından Haberler

ORDU Valisi İrfan Balkanlıoğlu, yapımını Nurol-Özka-Yüksel-Doruk Ortak girişimi’nin üstlendiği 23 kilometrelik Ordu Çevre Yolu’nun doğal güzelliği bozmaması için projede değişiklik yapıldığını, tünel ve viyadüklerle 553 milyon TL’lik yolun, değişiklikle 1 milyar TL’ye mal olacağını söyledi. Balkanlıoğlu “Ağaç kesmektense, sahili koyları yok etmektense biraz daha güzergahı düzeltelim, tüneller ilave edelim derken maliyetler de arttı. Doğanın parasal
Fortune Türkiye’nin 8. kez gerçekleştirdiği “Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi” listesinin 2014 yılı sonuçları açıklandı. Listedeki inşaat şirketlerinin net satışları, 2014’te 47 milyar lirayı aştı. Listede en hızlı yükselen şirketler arasında inşaat şirketleri dikkat çekti. Nurol İnşaat, bir önceki yıla göre 267 sıra birden yükselerek 411’inci sıradan 144.’lüğe çıktı.
ORHANGAZİ İzmir Otoyol Projesi kapsamında yapılan İzmit Körfezi Geçiş Köprüsü’nde ‘kedi yolu’ montajına başlandı. Köprünün Hersek ve Dilburnu’ndaki her iki ayak aralığındaki başlangıç ve kesimde dengenin sağlanması için eşit uzaklıklarda sürdürülen ve ancak 10’da 1’i tamamlanan kediyolu montajının temmuz sonunda bitirileceği ve ve daha sonra tahliyelerin montajına başlanacağı belirtildi. Bu zaman zarfında, firma tarafından Körfez
8 Türk bankasının yurt dışı şubeleri ile Deutsche Bank AG Londra’dan oluşan 9 banka, Gebze-İzmir otoyol projesi için yaklaşık 5 milyar dolarlık kredi sağladı. Yap-İşlet-Devret (YİD) yöntemiyle inşa edilen Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu projesi için Türk bankacılık tarihinin en yüksek tutarlı kredisi verildi. İzmit Körfez Köprüsü’nün de içinde yer aldığı proje için 9 bankanın katılımı ile 4.9
İstanbul ile İzmir arasındaki ulaşım süresini 9 saatten 3.5 saate indirecek Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Projesi’nin en büyük ayağını oluşturan İzmit Körfez Geçişi Asma Köprüsü’ndeki çalışmalar tüm hızıyla sürüyor. 1550 metre ile dünyanın en büyük orta açıklığa sahip 4’üncü asma köprüsü olma özelliğini taşıyan İzmit Körfez Geçişi Asma Köprüsü’nün kule montajı 252 metrede tamamlandı. 2015 sonu itibariyle
Bursa Eskişehir Bilecik Kalkınma Ajansı (BEBKA) tarafından hazırlanan “İstanbul-Bursa-İzmir Otoyolu Ekonomik Etki Analizi” raporunda, otoyolun, Türkiye ekonomisinde üretilen katma değerin yarısından fazlasının elde edildiği bölge ekonomisine, yıllık ortalama 4 milyar lira, üretime de 2 milyar lira katkı yapacağı, bu sayede 11 bin 400 kişiye istihdam sağlanacağı öngörüsünde bulunuldu. BEBKA’dan yapılan yazılı açıklamada, Türkiye’nin en büyük
“Dünyanın En Büyük Uluslararası Müteahhitlik Firması” listesinde 250 şirket arasında yer alan 42 Türk şirketine ödüllerini Cumhurbaşkanı Recep Tayyip ERDOĞAN verdi. Sheraton Hotel & Convention Center’da 16 Şubat 2015 tarihinde gerçekleşen törende Nurol adına ödülü Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Erol ÇARMIKLI aldı.
İstanbul – İzmir arasındaki yolculuğu 3,5 saate indirecek Gebze – Orhangazi – İzmir Otoyolu Projesi’nin en önemli geçiş noktası İzmit Körfez Köprüsü’nde yeni bir aşamaya geçildi. Köprüde, 254 metre yüksekliğindeki kulelerin montajı yıl sonunda tamamlanmıştı. Köprüde diğer bir aşama olan, üzerinden araçların geçeceği ana tahliyelerin yerleştirileceği ana kabloların çekiminde kullanılacak kılavuz kablolar da bir süre
1500 metrelik orta açıklığı ile dünyanın en uzun 4. köprüsünde kuleler bitti. İnşaatın da yıl sonunda tamamlanması bekleniyor… İstanbul ile İzmir arasını 3.5 saate indirecek olan Gebze-Orhangazi-İzmir otoyol projesinin en önemli bölümü olan İzmit Körfez Geçiş Köprüsü inşaatında kuleler tamamlandı. Toplamda 2 bin 682 metre olarak planlanan, orta açıklığı 1500 metre olarak projelenen köprü, dünyanın
Son yıllarda uluslararası arenada epey güç kazanan Türk taahhüt şirketleri, bugünlerde kendileri için iş yapmanın daha da güçleştiğini dile getiriyor. Nurol Holding CEO’su Uğur Doğan da bu isimlerden… Bu yıl kendileri için en büyük meydan okumanın artan rekabet olduğunu belirten Doğan, “Son bir yıllık süreçte, ana faaliyet sahamızı oluşturan taahhüt sektöründe beklenenden fazla sayıda rakiple
ÜST