Page 39 - 2022 NUROL YES SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK RAPORU
P. 39
KURUMSAL EKONOMİK SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇEVRE İŞ SAĞLIĞI VE DEĞER ZİNCİRİ NUROL İNŞAAT TOPLUMA PERFORMANS BMKİS İÇERİK GRİ İÇERİK
PROFİLİMİZ GÖRÜNÜM YÖNETİŞİM YAKLAŞIMI DUYARLILIĞIMIZ GÜVENLİĞİ YÖNETİMİ ÇALIŞMA HAYATI KATKIMIZ DEĞERLEMEMİZ İNDEKSİ İNDEKSİ
ÇEVRE DUYARLILIĞIMIZ
Ümraniye-Ataşehir-
Romanya 3B5 Boukhroufa Barajı Souk Tleta Barajı
Kapsam Emisyon Kaynağı Göztepe İzmir Çiğli Tramvay Toplam
Otoyol Projesi Projesi Projesi
Metro Hattı Projesi Hattı Projesi
Doğrudan Emisyonlar
Dizel Yakıt Yanması 76.476,9 516,2 404,3 4.804,0 367,10 82,613,6
Kaynaklı Emisyon
Doğalgaz Kaynaklı - - - 7.322,1 27,1 7.349,2
Emisyon
Kapsam 1
Benzin - - - - 10,9 10,9
Jet yakıtı Kaynaklı 1.300,00 - - - - 1.300,00
Emisyon
Toplam: 77.777,0 516,2 404,3 12.126,1 405,1 91.273,8
Dolaylı Elektrik
Kapsam 2
Emisyonları
Elektrik Tüketimi
421,0 349,4 412,6 25.591,00 39,7 26.813,7
Kaynaklı Emisyon
TOPLAM Toplam Emisyon 78.198 910,7 816,9 37.717,0 444,8 118.087,4
Tablo 6: Projeler Enerji Tüketimi Kaynaklı Sera Gazı Emisyonları (tCO e)
2
Not 1: Tablo verileri, sera gazı emisyonları hesaplama metodolojisinde Kapsam 1 ve Kapsam 2 içeriğinde alınan enerji tüketimlerden, bir başka ifadeyle Nurol İnşaat’a ait olan makine
ve araçlardan kaynaklanan sera gazı emisyonlarından oluşmaktadır.
39