KAÇUV’un (Kanserli Çocuklara Umut Vakfı) her yıl 15 Şubat Çocukluk Çağı Kanseri Günü’nde çocukluk çağı kanserine dikkat çekmek için düzenlediği #sarıyıfarket farkındalık kampanyasına bu yıl Nurol İnşaat olarak biz de katılım gösterdik.
Kampanyaya katılan merkez ofis ve proje çalışanlarımız sarı kurdelelerini takarak ve sarı kıyafetler giyerek sosyal medya hesaplarından #sarıyıfarket etiketi ile mesajlarını paylaştılar.
Nurol İnşaat olarak bu kampanya ile çocukluk çağı kanseri hakkında kamuoyunda farkındalık yaratarak, hastalıkta erken teşhisin önemine dikkat çekmeye, korunma yolları ve belirtileri konusunda sağlıklı bireyleri bilinçlendirmeye katkı sağlamayı hedefledik.
Tüm çalışanlarımıza değerli katılımlarından dolayı teşekkür ediyoruz.