Bizden Haberler

İzmir Büyükşehir Belediyesi Raylı Sistem Dairesi Başkanlığı tarafından 05 Kasım 2020 tarihinde ihalesi yapılan ve Nurol İnşaat’ın en uygun teklifi verdiği “Çiğli Tramvay Hattı Yapım İşi” projesinin sözleşmesi imzalanmıştır. Yaklaşık 12 km uzunlukta 15 istasyonlu tramvay hattı, trafo binaları, tramvay köprüsü, elektromekanik işler ve işletmede olan Konak Tramvay Hattı duraklarının peron boylarının uzatılması işlerini kapsamaktadır.
Romanya Ulusal Yol Altyapı İdaresi (CNAIR) tarafından ihalesi yapılan “Brasov – Targu – Mures – Cluj – Oradea Otoyolu, 3B5: Nusfalau – Suplacu de Barcau (km 66 + 500 – km 80 + 054.044) Kesimi Tasarım ve Yapım İşi” için Nurol İnşaat, verilen teklifin teknik ve finansal değerlendirmeleri sonucunda, sözleşme imzalamaya davet edilmiş ve 5
Nurol, Abu Dabi’de Modon Properties’in işverenliğinde gerçekleştirilecek olan “Riyadh City South Faz-4, Altyapı İşleri” projesini 1,1 Milyar AED’lik teklifle kazanmıştır. Proje kapsamında, 960 hektar arazi üzerinde Yol, Kaldırım ve Peyzaj Çalışmaları, Sokak Aydınlatmaları, İçme Suyu Şebekesi, Enerji Şebekesi ve Trafo Merkezleri, Yağmur suyu ve Kanalizasyon Şebekeleri, Sulama Şebekesi, Telekomünikasyon, İzleme ve Kontrol Merkezi de dahil
Nurol İnşaat olarak 2017 yılında Nurol İnşaat BM Küresel İlkeler Sözleşmesi (BMKİS)’ni imzalayarak, Dünya’nın en kapsayıcı sürdürülebilirlik platformunun bir parçası olduk. Bu insiyatifin bir parçası olarak evrensel ilkeler çerçevesinde iş dünyasında ve özellikle inşaat sektöründe ortak bir kültürün oluşmasına katkıda bulunmayı amaçladık. Hem BMKİS İlerleme Bildirimi standartlarına uygun hem de Küresel Raporlama Girişimi (Global Reporting
Türkiye’nin dolgu hacmi bakımından ikinci, depolama hacmi bakımından üçüncü, kurulu güç bakımından dördüncü büyük barajı olan Ilısu Barajı 19 Mayıs 2020 tarihinde 1. Türbini devreye aldı. Ilısu Barajı önyüzü beton kaplı kaya dolgu baraj tipinde; dolgu hacim ve gövde uzunluğu bakımından da Dünya’nın En Büyük Barajı olma özelliğini taşıyor. Ilısu Barajı ve Hidroelektrik Santrali Projesi

Nurol İnşaat %30 Kulübünde!

Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Prensiplerini (WEP’s) imzaladığımızı geçtiğimiz günlerde duyurmuştuk. Bu ilkelerin kurumumuzda yaygınlaşmasını ve iş yapış şekline dönüşmesini desteklemek amacıyla eşitlik ve değer olgusunun hakim olduğu, sevgi ve saygı dolu bir kurum kültüründe cinsiyet ayrım yaratan ifade ve davranışlardan uzak durmayı hedefliyoruz. “Toplumsal Cinsiyet Eşitliği” teması günümüzde tüm dünyada ele alınmakta ve bu ana tema
Nurol İnşaat 2017 yılı Ağustos ayında ülkesinde ve sektöründe öncü karakteri ve sürdürülebilir kalkınma ile dünya standartlarında iş yapış vizyonuna verdiği önemi ortaya koyan Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi’nden sonra 2020 yılı Şubat ayında “Kadının Güçlenmesi Prensipleri (WEPs)”nin de altına imzasını koyarak bu alanda yaptığı çalışmaları bir adım daha ileri taşıdı. Prensiplerin imzalanmasıyla birlikte kadınların
Nurol İnşaat, Sürdürülebilir Kalkınma Derneği (SKD Türkiye) projesi olan Materials Marketplace Platformu’na 2019 yılında üye oldu. Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) tarafından da desteklenen proje; şirketlerin üretiminden / imalattan artakalan ham maddeleri, yan ürünleri, üretim fazlaları ve kullanılmış malzemelerinin başka bir şirketin üretimine girdi olması için yaratılan dijital bir platformdur. Geleneksel geri dönüşüm modellerini,
Gülermak-Nurol-Makyol Metro Yapım Ortaklığı, 40 ülkeden 230 katılımcının yarıştığı bu yıl 8.si düzenlenen AEC Excellence Awards 2019 adlı yarışmayı Ümraniye-Ataşehir-Göztepe Metro Projesi ile kazandı. Dünyanın dört bir yanından mimarlık, mühendislik ve inşaat alanındaki BIM süreçleri ve en yenilikçi teknolojiyi kullanan projelerin Altyapı Tasarım, Üstyapı Tasarım ve Yapım kategorilerinde yarıştığı, dünyanın en prestijli sektörel yarışmalarından biri
Nurol İnşaat, büyük ortaklarından biri olduğu İstanbul-İzmir Otoyolu projesi kapsamında, tamamen kendisinin yaptığı Güney Yaklaşım Viyadüğünde uzman kadrosu ve teknolojik donanımıyla örnek bir çalışmaya imza attı. Nurol İnşaat ve Ticaret AŞ Genel Müdürü Nurettin Akdeniz, 1372 m boyunda, büyük bir bölümü 2000 m yarıçapında bir kurbda seyreden, 2 ayak arası açıklıkların 136 m’yi bulan, betonarme
ÜST